Välkomna tillbaka...

Då var man här igen, efter ett halvår på www.resdagboken.se (Marre85) där jag har skrivit om mitt liv som flygvärdinna i Abu Dhabi! Men nu är jag tillbaka i Sverige igen och tänkte försöka skriva ner om vad som händer i mitt liv. Har varit dålig nu sen jag kom hem, har inte riktigt haft tid med att skriva! Men nu gör jag ett försök! :)

Det har hänt massor sen jag kom hem...men tänkte berätta om helgen. I fredags bubblade jag, Sara och My i en tunna utomhus hemma hos Mys pappa. Vi drack vin och snackade skit hela kvällen, riktigt mysigt! Det måste vi göra om snart igen tjejer! :) Jag sov över hos Sara eftersom det var hennes födelsedag igår, och hennes familj är på semester och hon ville inte vakna upp själv! 

Vi körde in till Malmö igår och hämtade maten till festen, körde till Nova och åt på Mc Donalds... och sen hem och fixade allt! Vid 19.00 kom folket, hade en jättetrevlig kväll! Drack och spelade Singstar hela kvällen, riktigt lyckat! :)

Idag stack jag och Sara till stallet. Och då ska ni veta att jag har aldrig suttit på en häst i hela mitt liv typ... Och det fick vi svaret på varför också... haha. Kom ju fan knappt upp på hästen, snacka om ovig! Och ännu mindre kom jag av så jag fick hänga på Sara och sen slänga över benen...ja.. det måste ha sett riktigt roligt ut! Sen började Sara trava med mig också, jag skrattade så jag grät! Trodde jag skulle trilla av och det kändes så roligt när man skuttade upp och ner... Ja, det är tur man är lättroad! :)

Nu har vi precis bubblat i jaccuzin och snart ska vi äta chips och dippa och titta på film, myskväll!

Imorgon ska jag ut och jobba på tågen för första gången sen jag kom hem, ska bli så roligt!
Skriver mer i veckan! Bilder kommer också... :)

xxx

Kommentarer
Postat av: My

HAHAHA det hade jag velat se!! när du sitter på en häst :) Hahah :D

2008-12-08 @ 21:28:13
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Pia

Hörru, vad hände med uppdateringarna här?!?! Nu e jag arg på dig, grrrrrrrrr...

2008-12-12 @ 21:55:42
URL: http://pia611.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0