Ryggont...

Nu äntligen har jag tagit tag i mina ryggproblem och idag var jag hos en kiropraktor i Malmö.
Det såg tydligen inte så bra ut... Han knäckte lite och det kändes faktiskt bättre efteråt. Men han ville att jag skulle komma dit 3 gånger nästa vecka...och vi lyckades faktiskt boka in alla tre gångerna också... Hoppas det hjälper så jag kan bli av med det...

Har även varit i Kävlinge och fikat med Camilla och Jossan, kul att träffa er! :) Sen har jag varit iväg hela dagen med Sabine...Nova, Willy´s, Mediamarkt... ja.. överallt känns det som :)

Och nu är jag så jäkla trött så ska nog gå och lägga mig snart :) Annica ville ha med mig ut och gå imorgonbitti så då får man ju vara utvilad ;)

Imorgonkväll blir det fest - Annica fyller 25 på söndag!!! Kommer bli skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0