Påskhelgen...

Det har minst sagt varit fullt upp hela helgen... Känns som om jag hade behövt en månad för att vila upp mig...Men iaf, i torsdag direkt efter jag kom hem från jobbet stack jag och Annica till Fredde och Camilla på fest. Satt och sjöng Singstar till 03 på natten! Shit vilket roligt spel... måste köpa :)

  

Fredag var jag ledig... så då stack jag till Burlöv Center och träffade Camilla som är hemma från Abu Dhabi. Blev fika och shopping! Och jag kunde passa på att fråga henne en massa om jobbet... perfekt! Vill åka ännu mer nu... låt det komma igång snart! Orkar inte vänta längre... På kvällen blev det ännu en fest, denna gången hos Anna och Kalle i Kävlinge. Trevligt det med :) Skjutsade Annica och Sabine ner till stan för dom skulle ut och festa men jag åkte hem och sov 5 timmar innan jag skulle upp och jobba igen.

Åkte fram och tillbaka till Göteborg och mamma och pappa följde med mig! :) Det var kul! Så vi åt kinesisk buffé i Nordstan och sen shoppade vi ;) Efter ett tag blev pappa trött så han fick gå till mitt hotell medan mamma och jag fortsatte :) I lördagskväll blev det fest hos Negin som fyllde år... drog med mig Annica eftesom jag inte kände någon där. Men vi stannade inte så länge... Körde hem till Annica och började kolla på nån film men vi var så trötta så jag gick hem och sov!

Skulle ju upp igen i söndags och jobba... Dock inte förrän kl 14 så det var skönt att få sova ut lite. Åkte upp till Stockholm då och när vi kom dit gick jag och en kollega till Kungshallen och åt. Känns som om jag är där var och varannan dag. Men där är så god mat och 15 olika restauranger att välja bland... fast jag äter typ alltid tacos eller nudlar med grönsaker... ;) Tråkig som jag är...ingen variation alls! Igår var det dags att åka hem från Stockholm igen och igårkväll var det påskmiddag hos mormor! Jag kom senare eftersom jag inte slutade förrän 17... men god mat var det...fick med mig hem till lunch idag också! Mums! 

Och idag är det alltså tisdag och min älskade mamma fyller år! GRATTIS! :) 
Jag tvättar för fullt idag...tråkigt. Senare ska jag träffa Camilla igen. Får se vad vi ska göra...om det blir mer shopping eller nåt annat! :) Imorgon blir det upp till Dalarna, Falun igen! Sen är jag ledig fredag, lördag, söndag! SOM JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0