Lite nytt...

I natt sov jag i Falun, mysigt att komma dit igen, det var ett tag sen. Dock vänder man upp och ner på hela dagen när man börjar så tidigt...innan kl 08.00 idag hade jag ätit frukost 2 gånger...kanske inte jättenormalt...men gott :D
När vi väl kom till Stockholm vid 09.00 i morse gick jag och min elev en runda i Stockholm... Jag visade henne runt stan och sen hittade vi ett mysigt café där jag hittade ett mega wienerbröd som jag bara var tvungen att ha! Vid 11.30 var det dags att börja jobba igen, denna gången ner mot Malmö och då går det alltid lite lättare! När jag kommer till Malmö ringer Sabine och säger att hon kan hämta mig... Supersnällt! Så vi körde hem till mig och lagade mat... mums! Det är också idag som jag fick reda på att Sabine har TRÄTOFFLOR!!! Kan det bli roligare :D Ännu roligare när hon sa att hon skulle köpa nya nu till sommaren... blommiga!!! Haha! Nu ikväll har Kubbe o Jögge varit här, dom köpte med sig chips och dippa och popcorn... mums! Kubbe var så snäll...diskade ALL MIN DISK! Vilken kille! :) Han fick kanske lite dåligt samvete för att han kletade en massa dippa i mitt huvud... sjukt äckligt. Fick in i näsan och allt.. Snacka om att jag ska ge igen ;)  

Annars då... vi firade Josse och Sabine i lördags. Det var trevligt med mycket god mat! :) Sen var jag taxi till folket som skulle vidare ut i Malmö! Jag körde dock raka vägen hem och sov...var iofs inte hemma förrän 02.30 fastän jag inte var ute! I söndags var jag så himla trött och vaknade inte förrän Sabine ringde och väckte mig vid 11.30 eller nåt... 

Imorgon ska jag upp till Stockholm igen... Jag och några kollegor ska se om vi kan få biljetter till Raw Comedy Club, Stand Up på Blue Moon Bar i Stockholm! Hoppas hoppas! Björn Gustavsson är med.. Jag vill så gärna dit!!!


Ha det bra!!




 


Kommentarer
Postat av: sabine

klart man ställer väl upp för sina vänner hihi var ju i malmö s¨å, det var ju ingen omväg precis. mina TRÄTOFFLOR dem e super fina, du vill själv ha sådana hahah ville bara inte erkänna det:)...mkt du ente vet om mig gumman hiihi!!!!

2008-03-19 @ 19:37:36
Postat av: Sandy

Hoppas ni fick biljetter till Björn Gustavsson.. han e ju bara för härlig ;)
Pussis!

2008-03-20 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0