Maginfluensa...

Vaknade igårnatt (på hotellet i Stockholm dessutom) och mådde skitdåligt...men tänkte att det skulle gå över - men icke. Gick ner vid 9.30 för att försöka äta lite frukost men fick bara i mig lite frukt... Upp på rummet igen och sov hela dagen, skulle inte börja jobba förrän 14.30. Kunde knappt göra mig iordning, när jag hade duschat var jag helt slut och fick lägga mig en stund igen. Jag fick på mig uniformen och gick till basen och träffade mina kollegor... Sen åkte vi ut till tåget och jag började förbereda för serveringen i 1 klass. Jag hann precis servera klart innan jag fick rusa till tjänstekupén och sätta mig... Sen började jag spy ;( Och mina kollegor sa till mig att jag fick sjukskriva mig... Jag var helt blek och var helt skakig i hela kroppen. Så jag ringde och sjukskrev mig och sen fick jag ligga i tjänstekupén hela resan ner till Lund! Mindre kul kan jag säga... Men jag hade ändå tur för det var inte förrän jag kom hem igen som jag spydde mer och som diarrén kom... Vill inte ens tänka på hur det hade varit om jag varit på tåget då! Det verkar inte som om det är nåt långvarigt iaf... Har inte spytt på hela dagen, bara magen som fortfarande är kass! Så typiskt nu när man ska iväg också... Men har imorgon också på mig att bli frisk. Sen jäklar är det ner till Egypten som gäller :D Sol o värme.. I NEED IT!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa M

Hej Marie!Fy farao! Stackars dej. Det är ju rena mardrömmen att bli magsjuk när man inte är hemma.Tur att diare´n väntade. Tur att det kom nu så du hinner hämta dej innan resan.Ha det så jättebra på resan, och krya på dej!!Ska läsa när du kommer hem hur du har haft det!Kram

2008-02-28 @ 22:13:15
Postat av: Marie

Tack så mycket! Ja, det var verkligen tur! :) Verkar som det är över redan så det är ju skönt! :) Hoppas allt är bra med er! Många kramar!

2008-02-29 @ 10:56:22
URL: http://marre85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0