"Intranät och miljö" utbildning

Sitter på utbildning på "Same but different" i Malmö nu. Har precis varit och ätit lunch på Rådhuskällaren, det var gott! Tack SJ :D Utbildningen idag är "Intranät och miljö"... Helt sjukt tråkigt. Vi ska lära oss att hitta på SJ´s Intranät...(det har jag ju bara använt i över 2 år nu) och lära oss hur man skickar och raderar mail..(Vi fick en arbetsuppgift där vi skulle skicka mail till varandra och sen skulle man svara på det man fick.. Jag frågade om man verkligen behövde göra det och JA, det var jag tvungen till!) Så jäkla löjligt. Jag har ju skickat mail sen jag var 12! Jag förstår att det finns vissa äldre som inte har växt upp med datorer och som aldrig använder det mer än i jobbet...men man hade ju faktiskt kunnat dela upp sig i olika grupper istället!

Låt oss få gå hem snart...

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha! Kan du skicka mail Marre? ;)

2008-02-21 @ 08:05:46
URL: http://sandra.ekenborn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0