Helgen!

Helgen har mest bestått av jobb, men lite kul har jag hunnit med! Igår jobbade jag, först till Köpenhamn och sen upp till Stockholm - hade hela dagen i Stockholm, slutade redan kl 13.50. När jag kom till hotellet gick jag och la mig en timme sen gick jag ut på stan lite. Efter det fortsatte jag ut mot Djurgården och där hittade jag en bra runda, dock lite för lång för hade riktigt ont i fötterna när jag kom tillbaka. Djurgårdsbrunnsviken runt gick jag! :) Tog 1 timme och 50 minuter! Så det var Mc Donald´s maten som jag åt i fredags som gick bort där...kan vi säga ;) Resten av kvällen låg jag bara på hotellet och kollade på tv, såg Melodifestivalen för en gångs skull. Ganska trevligt faktiskt :)

I morse var det dags för jobb igen - alltid lika skönt att jobba ner från Stockholm för då vet man att man bara ska hem! Jag stod i bistron och sålde både igår och idag. Hade en riktigt rolig filur med på tåget, först så trollade han för mig innan han skulle betala. Han rev sönder en sedel och började äta upp det han rev av... Sen när han väl skulle betala så var sedeln hel... Jag bara garvade... Men vill ju veta hur det går ihop...varför är man inte trollkarl? Sen kom han tillbaka och vek en ros av en serviett, en förtidig Alla Hjärtans Dag ros sa han ;)

När jag kom hem till Lund igen så kom Annica och Sabine hit direkt. Och då var det dags för att ut och gå igen, riktigt vårväder idag ju! Kan inte bli annat än glad! Sen lagade Sabine mat här...OCH diskade! Varför är man inte sambo med henne? :)

Kommentarer
Postat av: sabine

marran gumman du är för rolig du :) alltid lika roligt att läsa dina bloggar ..kul att du tyckte om maten i söndes hihihi...bara roligt att man kunde hjälpa till, kul att du uppskattade det !!!ses snart ...

2008-02-12 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0