Fullt upp!

Idag har det varit full rulle hela dagen... Mamma, Pappa, Micke, Martin och Mormor var här på middag ikväll! Kycklingfilé med potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd var det på menyn! Till efterätt: Kladdekaka ;) Så jag har bara bakat och lagat mat hela dagen känns det som :) Men det har varit kul och dom tyckte det var jättegott så det var ju bra! :) Fick fina presenter också - Tack så jättemycket! När dom körde hem så kom min kära granne hit (Annica då alltså) :P Vi kollade på "Du är vad du äter"...och sen började vi se en film som Annica hade hyrt i tisdags men inte lämnat tillbaka än (kanske dags för det?) =) Men sen ringde Jögge och vi stack iväg till Victoriahallen för att kolla på när MediaMarkt spelade fotbollsmatch... Men det andra laget dök inte upp så dom fick spela mot varandra istället...hehe. Men det var kul att se, så jävla roligt folk! :) Efter det röstade Kubbe för Mcd, men jag röstade på Max...och det blev Max...hihi! Gottgott...fast min favvis dippa var slut... det är nästan så man inte kan äta på Max utan den men nu hade jag redan beställt så fick tvinga ner det ändå ;) Fast riktigt så illa är det inte, det är gott ändå men det är den smälta osten som gör att man åker dit :D
 
Känner att jag egentligen borde sova nu, inte sitta här. Ska upp tidigt imorgon, iväg till Annicas jobb och vaccinera mig! :) Hinner bara vara hemma nån timme efter det innan det är dags att bege sig till jobbet. Ska sova i Stockholm imorgon. Funderar på vad jag ska göra där, slutar redan 18.30. Får nog ta med lite filmer att kolla på!

Förresten så bokade jag flygbiljetter Malmö-Stockholm idag. Så nu är allt det fixat, bara hemresan från Stockholm som ska lösa sig också...men det gör den ;) Så jäkla underbart - om ca 1 vecka är vi nere i värmen! LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: My

åhh jag är så jäääkla avundjsuk.. jag vill också ner till sol o värme :D Puss

2008-02-22 @ 17:33:35
URL: http://myssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0