Födelsedagsfest :D

Igår var det dags för tjejmiddag, men som slutade i stor fest med hela lägenheten full med folk =) Kl 19.00 kom mina älskade töser, då åt vi kycklingsallad med mammas hembakade bullar - gottgott! Och efter det Daimtårta :) Vid 21-tiden började fler folk dyka upp, först kom Kubbe och Konrad. Och sen kom Marcuz som hade halva Lund med sig! :) Och sen kom Linas Micke också! Men kul var det... Vi spelade spel "Hur fan visste du det"... Ett frågespel med konstiga frågor och kan man svaret måste man förklara HUR man kan det... Riktigt sjuka frågor :D Vi snapsade hela tiden kändes det som och det fortsatte vi med även inne på Blue Ice... Nästa gång så påminn mig om att jag INTE ska snapsa :) Min huvudvärk idag har inte varit av denna värld... Vid 00.30 stack vi in till stan till vårt älskade Blue Ice ;) Riktigt kul var det! Sen blev det Donkan innna vi stack hem ;) Tack alla ni som gjorde kvällen så bra och tack för alla fina presenter!

Städningen idag var inget kul, det märktes att vi hade haft roligt iallafall. Men det är vid sådanahär tillfällen man vill ha en städerska... Folket har nog hittat varenda liten hörna att spilla i... Kommer få tvätta golvet 10 gånger innan här är rent =/ 6 påsar med flaskor/burkar/skräp har vi fått ihop... Ni kan ju tänka er hur här har sett ut! :) Ska fortsätta städa nu så här blir ordning nån gång...

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej gumman! Faaaan att jag missade detta :( Men men, kommer fler gånger :) Pusss

2008-02-17 @ 19:34:57
URL: http://sandra.ekenborn.com
Postat av: My

Ahhh att jag kunde missa detta jag också =( miss you Marris. Puss

2008-02-18 @ 18:10:59
URL: http://myssel.blogg.se
Postat av: sabine

hihiih det var riktigt roligt i lördes :)marran
får vi göra om snart igen ...snart e det min!!!!
puss

2008-02-19 @ 19:01:19
Postat av: Caroline. G

Grattis i efterkott, bättre sen än aldrig sägs det. :P

2008-02-21 @ 00:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0