Det är väl dags...

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat en blogg...tyckte det var dags nu! :) Har haft det på tankarna länge men har inte orkat ta tag i det... Får se hur det går med det men ska göra mitt bästa ;)
Så nu får ni som läser se till att kommentera lite så det blir roligare :P

Vad har då hänt idag?

Klockan ringde 03.45 uppe på hotellet i Stockholm...lagom pigg är man då.
Men man har ju inte så mycket val... bara att asa sig upp och fixa sig, på med uniformen och iväg till jobbet. Tåget avgick 5.20, alldeles för tidigt med andra ord. Men det bästa är att jag slutade vid 10 idag, och ledig imorgon. Så då kan man stå ut med att gå upp så tidigt faktiskt! I Malmö kom Lina och hämtade mig så körde vi hem till mig. Fikade, och sen kollade på foton och pratade gamla minnen. Shit vad kul vi har haft... Så mycket skit man har hittat på när man tänker efter.. Ibland önskar jag att jag gick på högstadiet igen :)

Vid 13 åkte Lina in till Malmö igen för att kolla på när hennes sambo Micke spelade ishockeymatch! Så då gick jag och la mig...sov i 3 timmar! Riktigt skönt :D Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, lagade mat och har laddat hem lite nya låtar! :)  

Har förresten bokat biljetter till Smokies konsert i Malmö den 25:e februari... Ska dit med Sabine och Sanne... Hur kul kommer inte det bli!? :) Älskar Smokie :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får va duktig o skriva nu, jag kommer vara en trogen läsare :) puss anna

2008-02-07 @ 22:21:50
URL: http://flikky.blogg.se
Postat av: Sandy

Välkommen till blogglivet Marre :) Det va fanimej på tiden ;D Pussis!

2008-02-08 @ 17:38:21
URL: http://sandra.ekenborn.com
Postat av: My

och här har du en till trogen läsare ;)
ni och ert jävla Smokie ;)
Puss gumman

2008-02-08 @ 19:31:43
URL: http://myssel.blogg.se
Postat av: Marre

Anna: Jag lovar...jag ska vara duktig! :)
Sandra: Tack tack...ja det var på tiden..hehe =)
My: Smokie är bra, så är det bara :P Hihi...

2008-02-10 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0