23 år :)

Jaha...då har man fyllt 23, känns helt okej måste jag säga :) Idag har jag varit iväg med Malin på Center Syd. Blev lite shopping fastän jag inte skulle...hihi. Nu sitter jag på jobbet och ska snart iväg till Stockholm. Lovely Stockholm. Imorgon börjar jag inte förrän 14.30 så då ska jag ut och gå en lång runda och sen ska jag försöka hitta en bikini... Får väl se hur det går...

Helt sjukt detta... Lämnade in en ledighetsansökan den 16 augusti 2007, för att vi hade beställt en resa till Thailand (den är dock avbeställd nu) men iaf, vi skulle åkt den 5 mars, och IDAG, den 18 februari får jag tillbaka lappen där det står att jag bara fått ledigt vecka 10 och om jag fortfarande vill ha ledigt en vecka till får jag kontakta min personalfördelare. Ska det behöva ta ett halvår för dom att lämna tillbaka den jäkla lappen där det ändå bara står att jag får den ena veckan? Snacka om sega! Tänk så skulle jag nu iväg...bäst för dom att dom hade löst det då kan jag säga...

I veckan blir det fullt upp... Ska ju leta upp några bra och billiga flygbiljetter till Stockholm eftersom det är därifrån vi ska flyga när vi ska till Egypten. Vet ni någon bra sida så tipsa gärna ;) Annars ska jag på utbildning på onsdag "Intranät och miljö"...hmm, låter lagom intressant. Ledig på torsdag och då ska jag bjuda mamma, pappa, Micke, Martin och mormor på middag...har inte bestämt vad än. Så svårt :) Men ska nog komma på nåt :) Fredag blir det Stockholm igen... :) Lördag blir det födelsedagsfest, och söndag jobb igen! Det var min vecka det :P

Nä, nu får jag gå o hämta min handdator mm. Vi kommer bli sena till Stockholm idag också pga ett godståg som har spårat ut... Inte alls kul, men men...så är det med detta jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Sandy

helsike! :) Tänk så hade du skullat åka? ETT HALVÅR?! :D elt sinnes ju. Då hinner ju semestern va innan.
På mitt jobb får man semester fort.
En kille på kontoret ringde in igår o sa att han va sliten efter helgen o att han tog semester.. 1,2,3 så va det biff :) Pusss

2008-02-19 @ 05:11:19
URL: http://sandra.ekenborn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0