Jordbävning...

Måste först be om ursäkt för att jag uppdaterar så dåligt...vet inte var tiden tar vägen men har fullt upp hela tiden och är nästan aldrig hemma :(

I morse hände iaf en sjuk sak, jordbävning!!! I Sverige!?!?!? Hallå!?!?!? Helt sjukt var det och mitt hjärta gick i 190 så rädd jag var! När man kom till jobbet i morse var det det heta samtalsämnet hehe!

Har som sagt jobbat idag, fram och tillbaka till Nässjö, förstärkningstur hette det. Men det fanns nästan ingenting att göra så vi hade typ fikapaus hela tiden :P Melle jobbade på tåget tillbaka också så det var extra kul :D
 
Jag har förresten fått reda på att nu till helgen eller nästa helg flyttar jag!!! Äntligen får jag min älskade lägenhet tillbaka, hihi!

Det var en liten liten uppdatering...skriver mer en annan dag :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja det var ju på tiden hörru! :)



Jag hörde om jordbävningen när jag körde till Arlanda, riktigt läskigt...



Hur är allt annars där hemma, kan jag få lite uppdateringar tack!!!



Saknar dig massor här, önskar att du ville komma tillbaka..



PS Typ 15 personer från batcher som kom i Augusti/September sa up sig i veckan, hihihihi



Puss puss puss puss

2008-12-20 @ 01:20:55
URL: http://pia611.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0