Vårväder :)

Idag har jag börjat rensa mitt förråd....shit vad mycket skit man har! Slängde en hel påse full med skor och en full med kläder... får fortsätta en annan dag...det var inte så roligt som jag trodde.

Jag och Sara var ute och gick i Skrylle idag... helt underbart väder! Äntligen är våren på väg! Vi har bestämt oss för att sticka dit och gå långa runder så fort vi är lediga!

Kom på att jag har nog inte berättat i bloggen vilket jobb det är jag har fått.... De flesta som jag umgås med vet redan det men om där skulle vara nån där ute som läser och som inte vet, så tänker jag berätta nu :)

Jag har fått ett jobb som flygvärdinna nere i Abu Dhabi, Förenade Arabemiraten. Flygbolaget heter Etihad Airways och de har funnits sen 2003. På bara dessa få åren har de blivit riktigt stora och de flyger över hela världen... Gå in och läs på www.etihadairways.com om ni vill veta mer!

Det som har hänt nu är att vi har skickat in kontraktet och nu ska vi gå igenom medical, som är en stor undersökning där dom kollar allt. Blir man inte godkänd på den får man inte börja jobba där... Jag har fått tid nu på måndag! Efter godkännandet på medical kommer vi att få ett datum då vi åker ner. Jag har fått tjänstledigt året ut med början 1 maj! Just nu håller jag på för fullt att fixa med uthyrning av lägenheten, sälja bilen, och allt annat som ska fixas! Så det är full rulle...

Imorgon bär det av till Stockholm igen. Annica ska åka med. Och äntligen ska hon få höra mig prata i högtalarna.. ;) Som hon har väntat på det :)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag vill också höra när du pratar i högtalarna :))
Grattis till jobbet!! :)
Blir det Björka på valborg?
Pussis!

2008-04-04 @ 05:26:13
URL: http://sandra.ekenborn.com
Postat av: Marre

Säg till när du är ledig så får du åka med mig till Stockholm! :) Vet inte vad som händer på valborg, så långt har jag inte planerat! :) Ska ni dit? Puss!

2008-04-04 @ 10:17:25
URL: http://marre85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0