Undersökningar...

Kanske dags att uppdatera här lite..var ju ändå ett tag sen. Men känns som om dagarna bara flyger iväg... Jag och Sara har tusen saker att göra! Det är så mycket som ska fixas nu att jag blir helt förvirrad...har inte riktigt koll...och det tycker jag INTE om! Men Sara kommer snart hit, då får vi nog skriva upp exakt vad vi har kvar att göra. Som tur är fick jag ledigt både igår och idag.  

I veckan har jag iallafall varit hos tandläkaren (rättare sagt igår). Där skulle de göra en undersökning och göra två olika sorters röntgen som också ska skickas ner till Abu Dhabi. Hade egentligen beställt tid hos tandläkaren i Veberöd om 1 vecka...men när jag ringde dit och skulle flytta fram tiden visade det sig att de inte ens hade den sortens röntgen där... Panik! Ringde runt och hittade en tid inne i Lund 1 timme och 10 minuter senare... kan man ha mer tur? Fick fixat en tid där till Sara på tisdag också, hon hade bokat i Dalby och där fanns inte heller den OPG röntgen. De skulle skicka en del av bilderna via mail och resten på post. Så förhoppningsvis får jag det idag! Och nästa vecka får jag svaret på testerna hos läkaren... Och efter det kan jag skicka ner hela skitet till Abu Dhabi ;) Hoppas det blir nöjda! Idag ska vi göra det sista på läkarundersökningen.. Detta är helt sjukt men vi ska fylla två rör med urin som ska in på undersökning på sjukhuset. Man får inte äta eller dricka på 12 timmar! Jag håller på att svälta ihjäl men Sara kommer som tur är snart med rören och när det är klart får jag äntligen äta frukost :P Nån petigare läkarundersökning har jag inte varit med om! Men men, bara att göra som dom säger..

I onsdag efter jobbet körde jag till Veberöd, till mamma och pappa och åt god mat! Och jag fick en present av dom... en jättefin resväska som jag har önskat mig! De är så underbara min familj!! <3

Imorgon är det fest fest fest! Annica och Stefan fyller år! Som jag längtar!! Ska bli riktigt kul!!! :)

Nu ska jag gå, men kanske skriver mer sen ;)

Puss o hej! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj ja det får jag ju säga men det är bra att dem är nogranna, så det inget händer dig marre..det ¨vill vi ju inte ..åå va snällt med resväskan toppen hihi!!håller tummarna att allt går bra för dig pussss (ses snart )hiih

2008-04-12 @ 14:47:51
Postat av: Sandy

Håller tummarna för dej :)
När du sen ska åka.. glöm då inte det viktigaste... passet :)
Puss

2008-04-13 @ 06:39:37
URL: http://sandra.ekenborn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0