Reserv

Kom o tänka på en skitrolig sak innan idag.. En person sover över hos mig och vaknar på morgonen, kollar ut genom fönsret och ser elledningen som går ute vid vägen här - "Va faaaan, går det tåg här?" Säger inte vem det är... men man kan nog inte bli mer förvirrad :D

 Idag har jag suttit reserv på jobbet... tråkigt! Började kl 09.00....satt vid datorn till 10.00. Gick upp och la mig och sov till 12.00.. pluggade... åt mat på BK... satt lite till vid datorn. Sen ringde jag och frågade om jag fick sluta tidigare och det fick jag :)

Imorgon är det medical, vaccinationer och kiropraktorn! Sen ska jag ut och gå i Skrylle med Sara också.. fullt upp! Skoj!

Nu får det bli film!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Lycka till imorgon med medical :)
Puss // Sandra

2008-04-06 @ 22:18:25
URL: http://sandra.ekenborn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0