Medical...

Idag har jag och Lina varit och hälsat på Malin, Sjögge och William igen... Så sjukt söt han är alltså! Kan sitta i evigheter och bara titta på honom :) Det har ni gjort bra mina vänner! :)  

Älskade pappa fyller år idag... GRATTIS!! Har varit där och ätit middag idag, köttbullar med potatis och brun sås - finns det något godare? Jag åt så mycket så att magen nästan sprack... kändes det som iaf. Men det var hemskt, ska aldrig mer äta så mycket! Fick med mig mat som jag ska äta till lunch imorgon också, mums :) 

Fick en extra ledig dag imorgon, de ringde från jobbet innan och frågade om jag ville vara ledig. Vem vill inte det liksom? :) Skönt... har ju tusen saker att göra så det passar bra! Idag har jag även bokat in en tid för medical på Citykliniken... Jag börjar bli lite orolig att jag inte ska klara det... Tänk vad hemskt. Nu förbereder man sig för fullt för att åka... det hade förstört allt om det finns något som gör att jag inte får lov att åka... Men får hålla tummarna, nåt annat kan jag inte göra! 

Har även varit inne på vår "övningssida" på det nya jobbet och skrivit ut allt vi ska kunna. Vi ska ha test redan första dagen och det är helt sjukt mycket vi ska kunna! Helt ärligt så fattar jag inte hur allt det ska in i mitt huvud... Men det är bara att börja plugga... Tillbaka till skolbänken med andra ord :) Vi ska kunna alla flygplatskoder, städer och länder som vi ska flyga till...och då är det inte bara vanliga städer som alla har hört talas om... Vad sägs t.ex om Thiruvananthapuram? Vad är det för ställe liksom? Sen ska vi kunna alla "Special Meal Codes"... De har 21 olika specialmåltider man kan beställa och vi ska kunna vad alla heter, vad som ingår och inte ingår och koderna för dom. Ja, detta är bara början... Där är förkortningar till precis allt! Det återstår att se om man verkligen får in allt det i huvudet.. Just nu känns det som att det är ett mirakel om man lyckas!

Nu ska jag sova lite, och för första gången på hur länge som helst ska jag inte ställa klockan utan sova huuuur länge jag vill! :) (Bara för det kommer jag väl vakna 8.00 eller nåt...)

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0