Helgen!

Ryan ringde igår (från Etihad Airways) och jag och Sara börjar kursen den 4 maj!!!!!!!!!!!! Så snart får ni gå in på resedagboken.se och följa mig där istället ;)

Mamma, poch Martin var här igår... Mamma hjälpte mig att rensa min garderob (som såg ut som fan) När jag hade plockat fram två av hyllorna och lagt det på bordet och sen rensat bland allt trodde mamma att det var allt.. så jag bara "Men det var bara två hyllor, mamma"... Ni skulle sett den minen ;) Jag rensade ut 7 påsar kläder som jag bara ska slänga... och en massa påsar som jag gav till mina kusiner. Resten delade jag upp i "Kläder som jag ska ha med mig" och "Kläder som jag inte ska ha med mig, men som jag vill spara) Det var verkligen nödvändigt!
Nästa gång jag är ledig ska jag börja rensa i förrådet eftersom jag ska ställa upp allting där sen!

I lördags var det ju fest, Stefan 30 år och Annica 25 år! Riktigt kul! Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Mumsigt! :) Sen drack vi och hade trevligt hela kvällen.. Mot slutet åkte skorna av och vi dansade hela natten typ :) Jag och Sabine var bland dom sista som åkte! :) Tack för en skitkul kväll!! <3 LÄgger upp bilder från kvällen lite senare! 

Idag ska jag jobba, fram och tillbaka till Göteborg. Brukar vara en lugn tur :) Och om en halvtimme ska jag och Sara träffas i Skrylle och gå en halv mil... Galet!

Kommentarer
Postat av: Sandy

GRATTIS GUMMAN! :)

2008-04-14 @ 16:27:43
URL: http://sandra.ekenborn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0