Annons på lgh...

Satte in annons på lägenheten idag... 20 minuter efter ringde den första... sen har det gått i ett. Har nog fått 10 samtal och ännu fler mail. Blir så trött... har planerat in tre stycken som ska komma och kolla på den... sen får jag se vad som händer!

Idag gick jag upp halv åtta... full fart...diska, städa, slänga allt jag rensat ut ur min garderob.. Sara kom hit, vi åkte och åt på Max, sen var jag med henne hos tandläkaren i Dalby. Iväg till Skrylle och gick. Hem till mig, började plugga lite... sen kom Kubbe och Jögge på besök. De stack precis och snart ska jag ha första visningen på lägenheten.. Mamma kommer hit snart också! Jag är så trött...vill bara slänga mig i sängen och sova hela kvällen!!!! :( Men det får bli en annan dag... på lördag när jag är ledig rättare sagt! Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0