1 vecka kvar...

Mycket har hänt. Jag håller på för fullt med att packa ner allt i lägenheten... Hade helt glömt hur jobbigt det var att flytta... Till helgen är det tänkt att jag ska flytta hem till mamma och pappa i Veberöd innan jag flyttar ner till värmen den 1 maj. Äta mammas mat i en hel vecka, jag längtar! :)

Idag sitter jag reserv på jobbet, valde 06.00 - 13.00 och det ser ut som att jag inte får åka iväg - jäkla tur. Hade blivit arg annars! :) Ska iväg och vaxa mig vid 15.00 så kommer stanna i Malmö tills dess. Sen ska jag hem och packa ner ännu mer och börja stuva in i förrådet... Börjar bli lite orolig för att allt inte ska få plats... Men det får jag ju lösa på nåt sätt...

Imorgon är min sista dag på SJ, känns konstigt! Ska åka fram och tillbaka till Göteborg, en lugn tur! Men slutar inte förrän på kvällen, det är lite tråkigt!!

Nu ska jag och en kollega ut och vinka av tåget till Stockholm... Dom på jobbet har fått för sig att vi som sitter reserv ska göra det :D När tåget gick för en timme sen var vi 9 st SJ anställda ute på perrongen.. Lite väl många! Haha! Men kul är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0